Serwis drukarek
etykiet

Eliminacja przestojów i strat czasowych z powodu uszkodzonej drukarki etykiet

drukarka etykiet silnik drukujący zebra honeywell urovo sprzedaż serwis weilandt elektronik

SERWIS

Serwis drukarek etykiet

Zaufaj naszym doświadczonym technikom i skorzystaj z naszego wyspecjalizowanego serwisu drukarek etykiet. Nasz zespół doskonale radzi sobie z różnymi rodzajami usterek, zapewniając precyzyjną i skuteczną naprawę, co pozwoli Ci uniknąć kosztownej wymiany urządzenia na nowe.

Jako autoryzowany serwis, mamy dostęp do oryginalnych części oraz zamienników najwyższej jakości, co gwarantuje niezawodność naprawionych urządzeń. Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu, zyskujesz pewność, że oferujemy usługi o najwyższej jakości.

Naprawiamy drukarki etykiet różnych marek, takich jak BROTHER®, EPSON®, GODEX®, HONEYWELL®, INTERMEC®, TSC®, SATO®, PRINTRONIX®, UROVO®, ZEBRA®.

Jeśli Twój sprzęt uległ uszkodzeniu, jesteś w odpowiednim miejscu. Nie pozwól, aby awaria wpłynęła na płynność działania Twojej firmy.

Serwisujemy drukarki takich marek, jak:

Zgłoszenie naprawy w Weilandt
jest prostsze niż myślisz

Przebieg procesu

Aby zgłosić naprawę, możesz skorzystać z kilku wygodnych sposobów:

  1. Zarejestruj naprawę przez Panel Klienta. Nie musisz posiadać konta w systemie. Wystarczy, że podasz podstawowe informacje o firmie oraz dane kontaktowe i informacje o urządzeniu.
  2. Wyślij zgłoszenie naprawy na email – serwis@weilandt-elektronik.pl. W treści wiadomości podaj nazwę firmy, Twoje imię i nazwisko, model oraz numer seryjny urządzenia, a także opis usterki.
  3. Przygotuj kartkę z opisem usterek oraz danymi kontaktowymi, takimi jak nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, adres email i numer telefonu. Włóż ją do paczki razem z urządzeniem i wyślij do nas.

Zamów wsparcie serwisowe

w pakiecie abonamentowym

Interesuje Cię długotrwała współpraca serwisowa, stałe wsparcie
i wiele korzyści dodatkowych? Skorzystaj z naszego abonamentu
serwisowego i zoptymalizuj wydatki Twojego biznesu.

Skorzystaj z kontraktu serwisowego i zapomnij o problemach ze sprzętem.

Kompleksowo, szybko, fachowo.

Prowadzisz firmę lub pracujesz w dziale IT? Odpowiadasz za utrzymanie procesów i kondycję sprzętu w firmie? Dzięki nam będziesz mógł skupić się na bardziej istotnych tematach, niż problemy z niedziałającym sprzętem.

Wsparcie Weilandt to nieoceniony pakiet korzyści

Kontrakt
serwisowy

Stałe koszty napraw, pozwalają uniknąć niespodziewanych wydatków. Wcześniej ustalone warunki przyśpieszają realizację - automatyczna naprawa.

Profesjonalna naprawa

Wykwalifikowany zespół techników, który pracuję na specjalistycznym sprzęcie wykonujący naprawy na najwyższym poziomie.

Optymalizacja kosztów

Regularne przeglądy i konserwacje sprzętu, pomagające uniknąć kosztownych awarii. Sprawdzone części zamienne, gwarantujące długie i bezproblemowe działanie.

Panel klienta

Dedykowany panel klienta umożliwiający weryfikację i monitorowanie zgłaszanych napraw.

Sprzedaż i wynajem

Bogata oferta urządzeń skonfigurowanych do potrzeb, co prowadzi do optymalizacji pracy w firmie.

Certyfikowana kadra

Stale poszerzamy swoją wiedze i umiejętności, co jest potwierdzone licznymi certyfikatami.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub napisz do nas na adres: serwis@weilandt-elektronik.pl

Tak, w celu uzyskania szczegółów oraz kosztów, prosimy o kontakt z nami. 

Urządzenia naprawione w naszym serwisie objęte są 3 miesięczną gwarancją. Termin gwarancji liczony jest od dnia odesłania urządzenia do klienta. 

Tak, oprócz urządzeń nowych i regenerowanych, sprzedajemy również akcesoria do nich. Jeśli potrzebujesz wyceny  prosimy o kontakt.

Diagnoza jest bezpłatna, gdy naprawa zostanie zaakceptowana. W przypadku rezygnacji z naprawy, naliczamy koszt w wysokości 60 zł netto. Jest to opłata za poświęcony czas technika nad urządzeniem.

Czas naprawy urządzenia standardowo wynosi 2/3 dni robocze od daty zaakceptowania naprawy. W przypadku konieczności zamówienia niezbędnych części pod naprawę czas ten ulega wydłużeniu. Informacją taka zawsze podana jest w wycenie naprawy (prawy górny róg). 

W przypadku napraw kontraktowych  czas naprawy może wynieść tylko 24h, po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.

Jeśli diagnoza, a potem sama naprawa wymaga działań naruszających warunki gwarancji producenta urządzenia – to gwarancja może być utracona. Przed ingerencją w urządzenie informujemy o tym fakcie, ostateczna decyzja zawsze należy do klienta czy kosztem gwarancji chce szybciej naprawić sprzęt u nas.

Czyścimy gruntownie wnętrze urządzenia z kurzu oraz robimy konserwację układu chłodzenia, czyścimy wrażliwe złącza i styki, wymieniamy pastę termoprzewodzącą (jeśli konieczne) 

Tak, jako serwis elektroniczny każde nowe wyzwanie jest dla nas ciekawe. Naprawy takich elementów wykonywane są zawsze w warunkach ESD. Do dyspozycji mamy mikroskopy, podgrzewacze, bga i inne specjalistyczne narzędzia. Naszym celem zawsze jest aby to co zostało nam dostarczone uszkodzone, naprawić.  

Ceny części nie zależą od nas, a używamy tylko sprawdzonych części od sprawdzonych dostawców i producentów, którzy gwarantują dobrą jakość.

NA SKRÓTY

Zobacz również

Translate »