Zgłoś serwis
swojego urządzenia

Aby zgłosić naprawę, możesz skorzystać z kilku wygodnych sposobów:
1. Zarejestruj naprawę przez Panel Klienta lub formularz serwisowy.
2. Wyślij zgłoszenie naprawy na email – serwis@weilandt-elektronik.pl.
3. Przygotuj kartkę z opisem usterek i włóż ją do paczki z urządzeniem.

Pamiętaj, aby podać swoje dane kontaktowe, tj. firma, Twoje imię i nazwisko, telefon kontaktowy oraz  email. Te dane są niezbędne aby wysłać Ci ofertę naprawy.  

W przypadku mało popularnych modeli urządzeń, prosimy, aby dołączyć baterie oraz inne niezbędne akcesoria do uruchomienia tego urządzenia.

Zgłoszenie naprawy w Weilandt
jest prostsze niż myślisz

Przebieg procesu

Aby zgłosić naprawę, możesz skorzystać z kilku wygodnych sposobów:

  1. Zarejestruj naprawę przez Panel Klienta. Nie musisz posiadać konta w systemie. Wystarczy, że podasz podstawowe informacje o firmie oraz dane kontaktowe i informacje o urządzeniu.
  2. Wyślij zgłoszenie naprawy na email – serwis@weilandt-elektronik.pl. W treści wiadomości podaj nazwę firmy, Twoje imię i nazwisko, model oraz numer seryjny urządzenia, a także opis usterki.
  3. Przygotuj kartkę z opisem usterek oraz danymi kontaktowymi, takimi jak nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, adres email i numer telefonu. Włóż ją do paczki razem z urządzeniem i wyślij do nas.