Serwis urządzeń
biurowych i smartfonów
Przywracanie do funkcjonalności laptopów, tabletów i smartfonów aby zapewnić bezproblemową pracę w codziennych zadaniach.

SERWIS
Naprawa laptopów, tabletów i smartfonów
Skorzystaj z doświadczenia techników Weilandt Elektronik i powierz swoje uszkodzone urządzenia biurowe w dobre ręce. Zanim wyślesz smartfon, tablet czy laptop do naszego serwisu zawsze możesz skontaktować się z nami aby mieć pewność, że będziemy w stanie naprawić Twój sprzęt. Jeśli już zdecydujesz się na wysyłkę urządzenia, gwarantujemy, że otrzymasz klarowną oraz pozbawioną ukrytych kosztów wycenę naprawy, która będzie zawierała również informację o czasie naprawy. Rzetelnie i uczciwie działamy w Twoim interesie.
Naprawiamy urządzenia takich marek jak: Dell, Lenovo, Apple, Samsung, Microsoft, Winmate.
Pamiętaj, jeśli masz uszkodzone inne urządzenie, po prostu skontaktuj się z nami. Wtedy sprawdzimy czy możemy Ci pomóc.
Serwisujemy takie urządzenia jak:
Smartfony
Tablety
Laptopy
Inne
Serwisujemy takie urządzenia jak:
Smartfony
Tablety
Laptopy
Inne
Zgłoś serwis swojego urządzenia
Zawiadom o defekcie Twojego urządzenia dziś i korzystaj z jego pełnej funkcjonalności już wkrótce!

SERWIS
Serwis laptopów
Jeśli Twój laptop potrzebuje naprawy, Weilandt Elektronik to idealne miejsce dla Ciebie. Oferujemy szybką i skuteczną pomoc w rozwiązaniu problemów z Twoim urządzeniem.
Naprawiamy laptopy Dell, Lenovo i Apple. Nasi doświadczeni technicy posiadają wiedzę i umiejętności potrzebne do naprawienia Twojego urządzenia. Korzystając z usług naszego serwisu, masz pewność, że Twój laptop zostanie naprawiony profesjonalnie i w krótkim czasie.
Zachęcamy do kontaktu i skorzystania z naszych usług!
SERWIS
Serwis tabletów
Jeśli szukasz profesjonalnego serwisu tabletów, Weilandt Elektronik jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Nasza firma od lat zajmuje się naprawą tabletów Apple, Samsung, Microsoft, Winmate, a nasi specjaliści zawsze są gotowi sprostać Twoim wymaganiom. Pęknięty ekran, wyłamane gniazdo ładowania, uszkodzona płyta główna ? To dla nas nie problem. W naszej ofercie znajdziesz nie tylko standardowe usługi serwisowe, ale także szeroką gamę akcesoriów.
Skorzystaj z naszych usług.


SERWIS
Serwis smartfonów
Jeśli potrzebujesz pomocy z naprawą swojego smartfona, Weilandt Elektronik jest tutaj, aby Ci pomóc! Nasz serwis specjalizuje się w naprawach telefonów Apple i Samsung. Niezależnie od tego, czy masz problem z ekranem, baterią czy systemem operacyjnym, nasi doświadczeni technicy szybko i skutecznie rozwiążą ten problem.
Skorzystaj z naszego serwisu!
Serwisujemy m.in urządzenia takich marek jak




Zgłoszenie naprawy w Weilandt
jest prostsze niż myślisz
Zobacz jak wygląda cały proces
Aby zgłosić naprawę, możesz skorzystać z kilku wygodnych sposobów:
- Zarejestruj naprawę przez Panel Klienta. Nie musisz posiadać konta w systemie. Wystarczy, że podasz podstawowe informacje o firmie oraz dane kontaktowe i informacje o urządzeniu.
- Wyślij zgłoszenie naprawy na email – serwis@weilandt-elektronik.pl. W treści wiadomości podaj nazwę firmy, Twoje imię i nazwisko, model oraz numer seryjny urządzenia, a także opis usterki.
- Przygotuj kartkę z opisem usterek oraz danymi kontaktowymi, takimi jak nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, adres email i numer telefonu. Włóż ją do paczki razem z urządzeniem i wyślij do nas.
Zgłoszenie masz za sobą? Świetnie , teraz zabezpiecz i spakuj swoje urządzenie, a następnie wyślij na adres:
Weilandt Elektronik Sp. z o.o.
Ul. Piernikarczyka 35, 42-600 Tarnowskie Góry
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu wysyłki lub potrzebujesz dodatkowych instrukcji, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy i udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.
Jak tylko otrzymamy Twoje urządzenie , zostanie ono fizycznie zarejestrowane w naszym systemie CRM, wykonamy zdjęcia sprzętu oraz nadamy indywidualny numer zgłoszenia. Następnie urządzenie trafi prosto do techników.
Nasi technicy dokonują przeglądu Twojego sprzętu w ciągu 3 dni roboczych, identyfikując i dokumentując wszystkie usterki. Następnie przekazują urządzenie do wyceny naprawy.
W ciągu 24 godzin przygotowujemy ofertę naprawy sprzętu, która zostanie wysłana na Twój adres email podany przy rejestracji naprawy. W ofercie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące napraw niezbędnych, napraw zalecanych oraz akcesoriów, a także przybliżony czas naprawy w przypadku akceptacji kosztów.
Naprawy niezbędne – ta pozycja obejmują wszystkie naprawy, które są konieczne do przywrócenia funkcjonalności urządzenia, włączając w to elementy, które chcesz dodatkowo wymienić na własne życzenie.
Naprawy zalecane – to pozycje, które zdaniem technika można wymienić ponieważ w krótkim czasie mogą pojawić się z nimi problemy lub są to części uszkodzone, ale nie wpływają na funkcjonalność urządzenia. Decyzja o tym co chcesz wymienić należy do Ciebie.
Zalecane akcesoria – to pozycja obejmująca różne dodatki, takie jak pasek, rysik, bateria, folia ochronna itp., które mogą ułatwić lub poprawić pracę na urządzeniu. Tutaj również masz prawo wybrać co lub czy w ogóle wymienić.
Po wysłaniu oferty czekamy przez 14 dni na Twoją decyzję. Zależy nam aby decyzja zawsze była w wiadomości zwrotnej, w której wysłaliśmy Ci ofertę naprawy i zawierała imię i nazwisko Twoje lub innej osoby decyzyjnej.
Jeśli zaakceptujesz koszty, przekazujemy Twoje zgłoszenie naprawy do realizacji.
Cały proces naprawy nie trwa więcej niż 2 dni robocze, wyjątkiem jest sytuacja, w której musimy zamówić specjalne części dla Twojej naprawy. Wtedy czas naprawy się wydłuży, ale zawsze o tym fakcie poinformujemy Cię w ofercie naprawy.
Jeśli uznasz, że chcesz zrezygnować z naprawy, Twoje urządzenie zostanie odesłane nienaprawione i naliczymy standardową opłatę za czas pracy technika w wysokości 60 zł/netto ale pamiętaj, że urządzenia, których naprawa jest nieopłacalna, możemy bez dodatkowych kosztów zutylizować i wystawić protokół likwidacji sprzętu.
To już ostatni etap naprawy. Twoje naprawione urządzenie trafia do naszego działu logistyki, tam jest czyszczone, dezynfekowane, wykonywane są zdjęcia, a następnie bezpiecznie pakujemy urządzenie, generujemy list przewozowy (na nasz koszt) i czekamy na kuriera aby zabrał paczkę i dostarczył ją do Ciebie.
Jeśli chodzi o sprzęt, którego naprawa nie została zaakceptowana to w dziale logistyki wykonujemy tylko zdjęcia przed bezpiecznym spakowaniem i odesłaniem.
Pamiętaj jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu naprawy lub potrzebujesz dodatkowych instrukcji, skontaktuj się z nami.
Zamów wsparcie serwisowe
w pakiecie abonamentowym
Interesuje Cię długotrwała współpraca serwisowa, stałe wsparcie
i wiele korzyści dodatkowych? Skorzystaj z naszego abonamentu
serwisowego i zoptymalizuj wydatki Twojego biznesu.
Skorzystaj z kontraktu serwisowego i zapomnij o problemach ze sprzętem.
Kompleksowo, szybko, fachowo.
Prowadzisz firmę lub pracujesz w dziale IT? Odpowiadasz za utrzymanie procesów i kondycję sprzętu w firmie? Dzięki nam będziesz mógł skupić się na bardziej istotnych tematach, niż problemy z niedziałającym sprzętem.
Wsparcie Weilandt to nieoceniony pakiet korzyści
Kontrakt
serwisowy
Stałe koszty napraw, pozwalają uniknąć niespodziewanych wydatków. Wcześniej ustalone warunki przyśpieszają realizację - automatyczna naprawa.
Profesjonalna naprawa
Wykwalifikowany zespół techników, który pracuję na specjalistycznym sprzęcie wykonujący naprawy na najwyższym poziomie.
Optymalizacja kosztów
Regularne przeglądy i konserwacje sprzętu, pomagające uniknąć kosztownych awarii. Sprawdzone części zamienne, gwarantujące długie i bezproblemowe działanie.
Panel klienta
Dedykowany panel klienta umożliwiający weryfikację i monitorowanie zgłaszanych napraw.
Sprzedaż i wynajem
Bogata oferta urządzeń skonfigurowanych do potrzeb, co prowadzi do optymalizacji pracy w firmie.
Certyfikowana kadra
Stale poszerzamy swoją wiedze i umiejętności, co jest potwierdzone licznymi certyfikatami.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub napisz do nas na adres: serwis@weilandt-elektronik.pl
Tak, w celu uzyskania szczegółów oraz kosztów, prosimy o kontakt z nami.
Urządzenia naprawione w naszym serwisie objęte są 3 miesięczną gwarancją. Termin gwarancji liczony jest od dnia odesłania urządzenia do klienta.
Tak, oprócz urządzeń nowych i regenerowanych, sprzedajemy również akcesoria do nich. Jeśli potrzebujesz wyceny prosimy o kontakt.
Diagnoza jest bezpłatna, gdy naprawa zostanie zaakceptowana. W przypadku rezygnacji z naprawy, naliczamy koszt w wysokości 60 zł netto. Jest to opłata za poświęcony czas technika nad urządzeniem.
Czas naprawy urządzenia standardowo wynosi 2/3 dni robocze od daty zaakceptowania naprawy. W przypadku konieczności zamówienia niezbędnych części pod naprawę czas ten ulega wydłużeniu. Informacją taka zawsze podana jest w wycenie naprawy (prawy górny róg).
W przypadku napraw kontraktowych czas naprawy może wynieść tylko 24h, po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.
Jeśli diagnoza, a potem sama naprawa wymaga działań naruszających warunki gwarancji producenta urządzenia – to gwarancja może być utracona. Przed ingerencją w urządzenie informujemy o tym fakcie, ostateczna decyzja zawsze należy do klienta czy kosztem gwarancji chce szybciej naprawić sprzęt u nas.
Czyścimy gruntownie wnętrze urządzenia z kurzu oraz robimy konserwację układu chłodzenia, czyścimy wrażliwe złącza i styki, wymieniamy pastę termoprzewodzącą (jeśli konieczne)
Tak, jako serwis elektroniczny każde nowe wyzwanie jest dla nas ciekawe. Naprawy takich elementów wykonywane są zawsze w warunkach ESD. Do dyspozycji mamy mikroskopy, podgrzewacze, bga i inne specjalistyczne narzędzia. Naszym celem zawsze jest aby to co zostało nam dostarczone uszkodzone, naprawić.
Ceny części nie zależą od nas, a używamy tylko sprawdzonych części od sprawdzonych dostawców i producentów, którzy gwarantują dobrą jakość.
NA SKRÓTY