Wdrażamy oraz serwisujemy
urządzenia AutoID
Wspieramy firmy podczas wdrażania urządzeń AutoID oraz zapewniamy pełne wsparcie serwisowe.
WDROŻENIE
Zwiększ wydajność dzięki wdrożeniu urządzeń AutoID
Zadbaj o precyzyjne i efektywne zarządzanie procesami produkcyjnymi, magazynowymi i dystrybucyjnymi w Twojej firmie. Korzystając z najnowocześniejszych technologii AutoID, możesz nie tylko zwiększyć wydajność pracy, ale również podnieść poziom bezpieczeństwa i kontroli procesów.
Z nami wykorzystasz potęgę rozwiązań opartych na technologii automatycznej identyfikacji i zbierania danych. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc w pełnym zakresie wdrażania urządzeń AutoID, takich jak skanery kodów kreskowych, drukarki etykiet i terminale mobilne.
Pomożemy Ci wprowadzić do firmy zaawansowane technologie, takie jak RFID i oprogramowanie do zarządzania urządzeniami MDM, które odmienią sposób, w jaki prowadzisz biznes.


WDROŻENIE
Dlaczego warto zamówić u nas wdrożenie urządzeń AutoID?
Zadbamy o prawidłowe podłączenie i integrację nowych urządzeń AutoID z istniejącymi w Twojej firmie systemami, zapewniając pełną harmonię z istniejącą infrastrukturą, więc nie musisz martwić się o przestoje operacyjne.
Podczas kompleksowego wdrożenia, nie tylko skonfigurujemy urządzenia i zainstalujemy oprogramowanie zgodnie z wytycznymi, ale również przeprowadzimy profesjonalne szkolenie personelu.
Wdrażamy takie urządzenia jak:
Komputery mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Wdrażamy takie urządzenia jak:
Komputery
mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Zamów konsultację z ekspertem
Skonsultuj wybór urządzeń najlepszych dla Twojej firmy i dowiedz się, jak może wyglądać wdrożenie.
Wdrażamy urządzenia
takich marek jak:
Umów
konsultację
z naszym
ekspertem
Wypełnij formularz, jeżeli rozważasz wprowadzenie automatyzacji procesów logistycznych lub magazynowych w swojej firmie.
Tylko jeden krok dzieli Cię od nawiązania współpracy z partnerem, który będzie z Tobą na każdym etapie – od planowania, przez wdrożenie, aż po bieżący serwis i wsparcie.
Wybierając wdrożenie z Weilandt, zyskujesz:
Wsparcie techniczne
Oferujemy wsparcie doświadczonych techników, którzy stale poszerzają swoją wiedzę i umiejętności.
Optymalizacja kosztów
Zapewniamy dostęp do nowych oraz odrestaurowanych urządzeń, które dopasujemy do potrzeb Twojej firmy.
Strategiczne partnerstwo
Pomagamy naszym klientom w skalowaniu zastosowanych rozwiązań AutoID, w miarę rozwoju biznesu.
Kontrakt serwisowy
Zapewniamy serwis posprzedażowy, więc zyskujesz pewność, że Twoje urządzenia AutoID będą zawsze sprawne.


SERWIS
Serwisujemy urządzenia AutoID
Jeśli Twój sprzęt uległ uszkodzeniu, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Zapewniamy autoryzowany serwis komputerów mobilnych i skanerów kodów kreskowych takich marek jak: Casio®, Datalogic®, Honeywell®, Intermec®, Motorola®, Opticon®, Psion®, Symbol®, Unitech®, UROVO®, Zebra® oraz wielu innych.
Nasz zespół techników doskonale radzi sobie z różnymi rodzajami usterek, zapewniając precyzyjną i skuteczną naprawę, dzięki czemu unikniesz kosztownej wymiany urządzenia na nowe.
Nie pozwól, aby awaria stanęła na drodze Twojej produktywności!
Zaufaj naszym doświadczonym technikom i skorzystaj z usługi naprawy w naszym autoryzowanym serwisie.
SERWIS
Dlaczego serwis w Weilandt?
Jako autoryzowany serwis mamy dostęp do oryginalnych części, jak
i sprawdzonych zamienników więc zawsze służymy pomocą w wyborze optymalnego rozwiązania.
Oferujemy wsparcie techniczne dla urządzeń autoid, które może obejmować zdalną diagnostykę problemów, naprawy na miejscu, a nawet wymianę urządzenia, jeśli to konieczne.
Ponadto pomagamy na bieżąco aktualizować sprzęt i oprogramowanie, aby zapobiegać usterkom związanym z oprogramowaniem.


Serwisujemy takie urządzenia jak:
Komputery mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Serwisujemy takie urządzenia jak:
Komputery
mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Zgłoś serwis swojego urządzenia
Zawiadom o defekcie Twojego urządzenia dziś i korzystaj z jego pełnej funkcjonalności już wkrótce!
Serwisujemy m.in urządzenia takich marek jak




Umów
konsultację
z naszym
ekspertem
Interesuje Cię wstępna wycena naprawy, masz problem z działaniem sprzętu, a może chcesz kupić nowe lub regenerowane urządzenie ?
Napisz do Nas, dział techniczny lub handlowy niezwłocznie skontaktuje się z Tobą.
Wsparcie Weilandt to nieoceniony pakiet korzyści
Profesjonalna naprawa
Wykwalifikowany zespół techników, który pracuje na specjalistycznym sprzęcie oraz zapewnia regularne przeglądy i konserwacje sprzętu.
Optymalizacja kosztów
Regularne przeglądy pomagają uniknąć kosztownych awarii, a sprawdzone części zamienne, gwarantują optymalizację kosztów naprawy.
Panel
klienta
Dedykowany panel klienta umożliwia zgłaszanie, weryfikację oraz monitorowanie napraw.
Sprzedaż
i wynajem
Bogata oferta urządzeń skonfigurowanych do indywidualnych potrzeb każdej firmy.
Kontrakt
serwisowy
Dzięki kontraktom utrzymujesz stałe koszty napraw i unikasz niespodziewanych wydatków.
Certyfikowana
kadra
Stale poszerzamy swoją wiedze i umiejętności, co jest potwierdzone licznymi certyfikatami.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub wypełnij formularz kontaktowy.
Tak, w celu uzyskania szczegółów oraz kosztów, prosimy o kontakt z nami.
Urządzenia naprawione w naszym serwisie objęte są 3 miesięczną gwarancją. Termin gwarancji liczony jest od dnia odesłania urządzenia do klienta.
Tak, oprócz urządzeń nowych i regenerowanych, sprzedajemy również akcesoria do nich. Jeśli potrzebujesz wyceny prosimy o kontakt.
Diagnoza jest bezpłatna, gdy naprawa zostanie zaakceptowana. W przypadku rezygnacji z naprawy, naliczamy koszt w wysokości 60 zł netto. Jest to opłata za poświęcony czas technika nad urządzeniem.
Czas naprawy urządzenia standardowo wynosi 2/3 dni robocze od daty zaakceptowania naprawy. W przypadku konieczności zamówienia niezbędnych części pod naprawę czas ten ulega wydłużeniu. Informacją taka zawsze podana jest w wycenie naprawy (prawy górny róg).
W przypadku napraw kontraktowych czas naprawy może wynieść tylko 24h, po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.
Jeśli diagnoza, a potem sama naprawa wymaga działań naruszających warunki gwarancji producenta urządzenia – to gwarancja może być utracona. Przed ingerencją w urządzenie informujemy o tym fakcie, ostateczna decyzja zawsze należy do klienta czy kosztem gwarancji chce szybciej naprawić sprzęt u nas.
Czyścimy gruntownie wnętrze urządzenia z kurzu oraz robimy konserwację układu chłodzenia, czyścimy wrażliwe złącza i styki, wymieniamy pastę termoprzewodzącą (jeśli konieczne)
Tak, jako serwis elektroniczny każde nowe wyzwanie jest dla nas ciekawe. Naprawy takich elementów wykonywane są zawsze w warunkach ESD. Do dyspozycji mamy mikroskopy, podgrzewacze, bga i inne specjalistyczne narzędzia. Naszym celem zawsze jest aby to co zostało nam dostarczone uszkodzone, naprawić.
Ceny części nie zależą od nas, a używamy tylko sprawdzonych części od sprawdzonych dostawców i producentów, którzy gwarantują dobrą jakość.
NA SKRÓTY