Wdrażamy oraz serwisujemy
urządzenia Auto ID

Pomagamy firmom logistycznym, produkcyjnym i retail działać efektywniej poprzez wdrożenie urządzeń Auto ID i kompleksowe wsparcie serwisowe.

WDROŻENIE

Zwiększ wydajność, dzięki wdrożeniu urządzeń AutoID

W dzisiejszym świecie, gdzie każda sekunda ma znaczenie, kluczem do sukcesu jest nie tylko ciężka praca, ale również inteligentne zarządzanie procesami produkcyjnymi, magazynowymi i dystrybucyjnymi. Odkryj, jak rozwiązania z zakresu automatycznej identyfikacji przedmiotów, osób i zdarzeń mogą odmienić Twoją firmę, czyniąc ją bardziej wydajną, bezpieczną i zorientowaną na przyszłość. Korzystając z najnowocześniejszych technologii umożliwiających automatyczną identyfikację przedmiotów, osób i zdarzeń, możesz nie tylko zwiększyć wydajność pracy, ale również podnieść poziom bezpieczeństwa i kontroli procesów np. na produkcji.

Z pomocą naszego serwisu wykorzystasz potęgę rozwiązań opartych na technologii automatycznej identyfikacji i zbierania danych. Jesteśmy tu, aby Ci pomóc w pełnym zakresie wdrażania urządzeń AutoID, takich jak skanery kodów kreskowych, drukarki etykiet i terminale mobilne.

Jako Twoi partnerzy biznesowi pomożemy Ci wprowadzić do firmy zaawansowane technologie, takie jak RFID i oprogramowanie (systemu) do zarządzania urządzeniami MDM. Wdrożenie takich rozwiązań to nie tylko krok ku nowoczesności, to prawdziwa transformacja sposobu, w jaki prowadzisz biznes, dzięki czemu poprawisz bezpieczeństwo i efektywność, a także otworzysz drzwi do nowych możliwości biznesowych.

paczki w centrum dystrybucyjnym
zebra mc9190 na kartonie

WDROŻENIE AUTO ID

Dlaczego warto zamówić u nas wdrożenie urządzeń AutoID?

Zadbamy o prawidłowe podłączenie i integrację nowych urządzeń AutoID z istniejącymi w Twojej firmie systemami, zapewniając pełną harmonię z istniejącą infrastrukturą, więc nie musisz martwić się o przestoje operacyjne. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania Auto ID i stosujemy najnowocześniejsze technologie automatycznej identyfikacji, a do tego współpracujemy z renomowanymi producentami urządzeń takich jak: Datalogic®, Honeywell®, Urovo®, Zebra® i wielu innych.

Podczas kompleksowego wdrożenia, nie tylko skonfigurujemy urządzenia auto ID i zainstalujemy oprogramowanie zgodnie z wytycznymi, ale również przeprowadzimy profesjonalne szkolenie personelu.

Wdrażamy takie urządzenia jak:

Komputery
mobilne

Skanery kodów
kreskowych


Tablety

Drukarki
etykiet


RFID

Zamów konsultację z ekspertem

Skonsultuj wybór urządzeń najlepszych dla Twojej firmy i dowiedz się, jak może wyglądać wdrożenie.

Wdrażamy urządzenia
takich marek jak:

Logo Datalogic
Logo Honeywell
Logo Urovo
Logo Zebra

Umów
konsultację
z naszym
ekspertem

Wypełnij formularz, jeżeli rozważasz wprowadzenie automatyzacji procesów logistycznych lub magazynowych w swojej firmie.

Tylko jeden krok dzieli Cię od nawiązania współpracy z partnerem, który będzie z Tobą na każdym etapie – od planowania, przez wdrożenie, aż po bieżący serwis i wsparcie.

Wybierając wdrożenie z Weilandt, zyskujesz:

Wsparcie techniczne

Oferujemy wsparcie doświadczonych techników, którzy stale poszerzają swoją wiedzę i umiejętności.

Optymalizacja kosztów

Zapewniamy dostęp do nowych oraz odrestaurowanych urządzeń, które dopasujemy do potrzeb Twojej firmy.

Strategiczne partnerstwo

Pomagamy naszym klientom w skalowaniu zastosowanych rozwiązań AutoID, w miarę rozwoju biznesu.

Kontrakt serwisowy

Zapewniamy serwis posprzedażowy, więc zyskujesz pewność, że Twoje urządzenia AutoID będą zawsze sprawne.

technik weilandt elektronik naprawiający płyte główna komputera elektronike czytnika kodów kreskowych

KOMPLEKSOWY SERWIS SPRZĘTU AUTO ID

Serwisujemy urządzenia AutoID

Jeśli Twój sprzęt Auto ID uległ uszkodzeniu, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Zapewniamy autoryzowany serwis komputerów mobilnych, skanerów kodów kreskowych i mobilnych terminali radiowych takich marek jak: Casio®, Datalogic®, Honeywell®, Intermec®, Motorola®, Opticon®, Psion®, Symbol®, Unitech®, UROVO®, Zebra® oraz wielu innych.

Nasz zespół techników doskonale radzi sobie z różnymi rodzajami usterek, zapewniając precyzyjną i skuteczną naprawę sprzętu Auto ID, dzięki czemu unikniesz kosztownej wymiany urządzenia na nowe.

Nie pozwól, aby awaria stanęła na drodze Twojej produktywności!
Zaufaj naszym doświadczonym technikom i skorzystaj z usługi naprawy w naszym autoryzowanym serwisie.

SERWIS SPRZĘTU AUTO ID

Dlaczego serwis sprzętu Auto ID w Weilandt?

Jako autoryzowany serwis urządzeń Auto ID mamy dostęp do oryginalnych części, jak
i sprawdzonych zamienników więc zawsze służymy pomocą w wyborze optymalnego rozwiązania.

Oferujemy wsparcie techniczne dla urządzeń autoid, które może obejmować zdalną diagnostykę problemów, naprawy na miejscu, a nawet wymianę urządzenia, jeśli to konieczne.

Ponadto pomagamy na bieżąco aktualizować sprzęt i oprogramowanie, aby zapobiegać usterkom związanym z oprogramowaniem. Dajemy gwarancję zarówno na oferowane usługi i części zamienne. Postaw na wieloletnie doświadczenie naszego serwisu.

kobieta dokonująca diagnozy elektroniki, serwis Weilandt Elektronik

Serwisujemy takie urządzenia jak:

Komputery
mobilne

Skanery kodów
kreskowych


Tablety

Drukarki
etykiet

Czytniki
RFID

Zgłoś serwis swojego urządzenia

Zawiadom o defekcie Twojego urządzenia dziś i korzystaj z jego pełnej funkcjonalności już wkrótce!

Serwisujemy m.in. urządzenia takich marek jak

Logo Casio
Logo Motorola
Logo Opticon
Logo Intermec
Logo Point Mobile
Logo Datalogic
Logo Honeywell
Logo Zebra
Logo M3 Mobile
Logo Winmate
Logo Urovo
Logo Sato

Umów
konsultację
z naszym
ekspertem

Interesuje Cię wstępna wycena naprawy urządzeń Auto ID, masz problem z działaniem sprzętu np. czytników RFID, a może chcesz kupić nowe lub regenerowane urządzenie?

Napisz do Nas, dział techniczny lub handlowy niezwłocznie skontaktuje się z Tobą.

Wsparcie Weilandt to nieoceniony pakiet korzyści

Profesjonalna naprawa

Wykwalifikowany zespół techników, który pracuje na specjalistycznym sprzęcie oraz zapewnia regularne przeglądy i konserwacje sprzętu.

Optymalizacja kosztów

Regularne przeglądy pomagają uniknąć kosztownych awarii, a sprawdzone części zamienne, gwarantują optymalizację kosztów naprawy.

Panel
klienta

Dedykowany panel klienta umożliwia zgłaszanie, weryfikację oraz monitorowanie napraw.

Sprzedaż
i wynajem

Bogata oferta urządzeń skonfigurowanych do indywidualnych potrzeb każdej firmy.

Kontrakt
serwisowy

Dzięki kontraktom utrzymujesz stałe koszty napraw i unikasz niespodziewanych wydatków.

Certyfikowana
kadra

Stale poszerzamy swoją wiedze i umiejętności, co jest potwierdzone licznymi certyfikatami.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub wypełnij formularz kontaktowy.

Tak, świadczymy usługi serwisu drukarek etykiet również w siedzibie klienta. W celu uzyskania szczegółów oraz tego, ile będzie kosztować naprawa prosimy o kontakt z nami. 

Urządzenia naprawione w naszym serwisie objęte są 3 miesięczną gwarancją. Termin gwarancji liczony jest od dnia odesłania urządzenia do klienta. 

Tak, oprócz urządzeń nowych i regenerowanych, sprzedajemy również akcesoria do nich. Jeśli potrzebujesz wyceny  prosimy o kontakt.

Diagnoza jest bezpłatna, gdy naprawa zostanie zaakceptowana. W przypadku rezygnacji z naprawy, naliczamy koszt w wysokości 60 zł netto. Jest to opłata za poświęcony czas technika nad urządzeniem.

Czas naprawy urządzenia standardowo wynosi 2/3 dni robocze od daty zaakceptowania naprawy. W przypadku konieczności zamówienia niezbędnych części pod naprawę czas ten ulega wydłużeniu. Informacją taka zawsze podana jest w wycenie naprawy (prawy górny róg). 

W przypadku napraw kontraktowych  czas naprawy może wynieść tylko 24h, po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.

Jeśli diagnoza, a potem sama naprawa wymaga działań naruszających warunki gwarancji producenta urządzenia – to gwarancja może być utracona. Przed ingerencją w urządzenie informujemy o tym fakcie, ostateczna decyzja zawsze należy do klienta czy kosztem gwarancji chce szybciej naprawić sprzęt u nas.

Czyścimy gruntownie wnętrze urządzenia z kurzu oraz robimy konserwację układu chłodzenia, czyścimy wrażliwe złącza i styki, wymieniamy pastę termoprzewodzącą (jeśli to konieczne) 

Tak, pracujemy dla klientów z różnych branż, a jako serwis elektroniczny każde nowe wyzwanie jest dla nas ciekawe. Naprawy takich elementów wykonywane są zawsze w warunkach ESD. Stosujemy najnowocześniejsze technologie. Do dyspozycji mamy mikroskopy, podgrzewacze, bga i inne specjalistyczne narzędzia. Naszym celem zawsze jest to, aby naprawić każde dostarczone nam urządzenie i oferować kompleksowe rozwiązania.

System MDM, czyli Mobile Device Management, to system zarządzania urządzeniami mobilnymi, który umożliwia firmom centralne zarządzanie, bezpieczeństwo, monitorowanie, integrację i zarządzanie aplikacjami na urządzeniach mobilnych używanych w ramach organizacji. MDM jest szczególnie istotny w przedsiębiorstwie, gdzie urządzenia mobilne są wykorzystywane do wykonywania zadań dystrybucyjnych, magazynowych i produkcyjnych zapewniając bezpieczeństwo danych i efektywność operacyjną. Bardzo często system MDM jest mylony z systemami rejestracji czasu pracy czy systemem kontroli dostępu, podczas gdy system MDM umożliwia zarządzanie urządzeniami mobilnymi, które mogą być wykorzystane do rejestracji czasu pracy lub kontroli dostępu.