Serwis i wdrożenie
urządzeń AutoID
Efektywna automatyzacja procesów logistycznych i magazynowych. Serwis sprzętu.

SERWIS
Naprawa komputerów mobilnych i skanerów kodów kreskowych
Zaufaj doświadczonym technikom i skorzystaj z usługi naprawy w naszym autoryzowanym serwisie urządzeń. Nasz zespół techników doskonale radzi sobie z różnymi rodzajami usterek, zapewniając precyzyjną i skuteczną naprawę, dzięki czemu unikniesz kosztownej wymiany urządzenia na nowe.
Jako autoryzowany serwis mamy dostęp do oryginalnych części, jak i zamienników najwyższej jakości, co gwarantuje niezawodność naprawionych urządzeń. Przekonaj się, jak nasze długoletnie doświadczenie przekłada się na wysoką jakość usług, które oferujemy.
Naprawiamy urządzenia takich marek jak: Casio®, Datalogic®, Honeywell®, Intermec®, Motorola®, Opticon®, Psion®, Symbol®, Unitech®, UROVO®, Zebra® oraz wielu innych.
Więc jeśli Twój sprzęt uległ uszkodzeniu, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Nie pozwól, aby awaria stanęła na drodze Twojej produktywności.
Serwisujemy takie urządzenia jak:
Komputery mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Serwisujemy takie urządzenia jak:
Komputery mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Zgłoś serwis swojego urządzenia
Zawiadom o defekcie Twojego urządzenia dziś i korzystaj z jego pełnej funkcjonalności już wkrótce!
WDROŻENIE
Zwiększ wydajność dzięki kompleksowemu wdrożeniu urządzeń.
Zapraszamy Cię do skorzystania z naszych usług kompleksowego wdrażania i integracji urządzeń AutoID. Jesteśmy tutaj aby Cię wesprzeć, dostarczając rozwiązania oparte na najnowszych technologiach automatycznej identyfikacji i zbierania danych.
Dzięki wdrożeniu urządzeń AutoID, będziesz szybko i precyzyjnie zarządzać procesami produkcyjnymi, magazynowymi i dystrybucyjnymi. W rezultacie osiągniesz wyższą jakość i wydajność w swojej pracy, a także zwiększysz bezpieczeństwo i kontrolę nad procesami biznesowymi.
Nasza oferta obejmuje różnorodne rozwiązania, takie jak skanery kodów kreskowych, technologia RFID, drukarki etykiet, terminale mobilne oraz oprogramowanie do zarządzania urządzeniami MDM.
Zachęcamy Cię do skontaktowania się z nami i umówienia się na bezpłatną konsultację.

Wdrażamy takie urządzenia jak:
Komputery mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Wdrażamy takie urządzenia jak:
Komputery mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Skontaktuj się z nami
Zdobądź niezbędną wiedzę oraz wsparcie techniczne w wyborze odpowiednich rozwiązań dla Twojej firmy.
Serwisujemy m.in urządzenia takich marek jak

Zgłoszenie naprawy w Weilandt
jest prostsze niż myślisz
Zobacz jak wygląda cały proces
Aby zgłosić naprawę, możesz skorzystać z kilku wygodnych sposobów:
- Zarejestruj naprawę przez Panel Klienta. Nie musisz posiadać konta w systemie. Wystarczy, że podasz podstawowe informacje o firmie oraz dane kontaktowe i informacje o urządzeniu.
- Wyślij zgłoszenie naprawy na email – serwis@weilandt-elektronik.pl. W treści wiadomości podaj nazwę firmy, Twoje imię i nazwisko, model oraz numer seryjny urządzenia, a także opis usterki.
- Przygotuj kartkę z opisem usterek oraz danymi kontaktowymi, takimi jak nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, adres email i numer telefonu. Włóż ją do paczki razem z urządzeniem i wyślij do nas.
Zgłoszenie masz za sobą? Świetnie , teraz zabezpiecz i spakuj swoje urządzenie, a następnie wyślij na adres:
Weilandt Elektronik Sp. z o.o.
Ul. Piernikarczyka 35, 42-600 Tarnowskie Góry
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu wysyłki lub potrzebujesz dodatkowych instrukcji, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy i udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.
Jak tylko otrzymamy Twoje urządzenie , zostanie ono fizycznie zarejestrowane w naszym systemie CRM, wykonamy zdjęcia sprzętu oraz nadamy indywidualny numer zgłoszenia. Następnie urządzenie trafi prosto do techników.
Nasi technicy dokonują przeglądu Twojego sprzętu w ciągu 3 dni roboczych, identyfikując i dokumentując wszystkie usterki. Następnie przekazują urządzenie do wyceny naprawy.
W ciągu 24 godzin przygotowujemy ofertę naprawy sprzętu, która zostanie wysłana na Twój adres email podany przy rejestracji naprawy. W ofercie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące napraw niezbędnych, napraw zalecanych oraz akcesoriów, a także przybliżony czas naprawy w przypadku akceptacji kosztów.
Naprawy niezbędne – ta pozycja obejmują wszystkie naprawy, które są konieczne do przywrócenia funkcjonalności urządzenia, włączając w to elementy, które chcesz dodatkowo wymienić na własne życzenie.
Naprawy zalecane – to pozycje, które zdaniem technika można wymienić ponieważ w krótkim czasie mogą pojawić się z nimi problemy lub są to części uszkodzone, ale nie wpływają na funkcjonalność urządzenia. Decyzja o tym co chcesz wymienić należy do Ciebie.
Zalecane akcesoria – to pozycja obejmująca różne dodatki, takie jak pasek, rysik, bateria, folia ochronna itp., które mogą ułatwić lub poprawić pracę na urządzeniu. Tutaj również masz prawo wybrać co lub czy w ogóle wymienić.
Po wysłaniu oferty czekamy przez 14 dni na Twoją decyzję. Zależy nam aby decyzja zawsze była w wiadomości zwrotnej, w której wysłaliśmy Ci ofertę naprawy i zawierała imię i nazwisko Twoje lub innej osoby decyzyjnej.
Jeśli zaakceptujesz koszty, przekazujemy Twoje zgłoszenie naprawy do realizacji.
Cały proces naprawy nie trwa więcej niż 2 dni robocze, wyjątkiem jest sytuacja, w której musimy zamówić specjalne części dla Twojej naprawy. Wtedy czas naprawy się wydłuży, ale zawsze o tym fakcie poinformujemy Cię w ofercie naprawy.
Jeśli uznasz, że chcesz zrezygnować z naprawy, Twoje urządzenie zostanie odesłane nienaprawione i naliczymy standardową opłatę za czas pracy technika w wysokości 60 zł/netto ale pamiętaj, że urządzenia, których naprawa jest nieopłacalna, możemy bez dodatkowych kosztów zutylizować i wystawić protokół likwidacji sprzętu.
To już ostatni etap naprawy. Twoje naprawione urządzenie trafia do naszego działu logistyki, tam jest czyszczone, dezynfekowane, wykonywane są zdjęcia, a następnie bezpiecznie pakujemy urządzenie, generujemy list przewozowy (na nasz koszt) i czekamy na kuriera aby zabrał paczkę i dostarczył ją do Ciebie.
Jeśli chodzi o sprzęt, którego naprawa nie została zaakceptowana to w dziale logistyki wykonujemy tylko zdjęcia przed bezpiecznym spakowaniem i odesłaniem.
Pamiętaj jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu naprawy lub potrzebujesz dodatkowych instrukcji, skontaktuj się z nami.
Zamów wsparcie serwisowe
w pakiecie abonamentowym
Interesuje Cię długotrwała współpraca serwisowa, stałe wsparcie
i wiele korzyści dodatkowych? Skorzystaj z naszego abonamentu
serwisowego i zoptymalizuj wydatki Twojego biznesu.
Skorzystaj z kontraktu serwisowego i zapomnij o problemach ze sprzętem.
Kompleksowo, szybko, fachowo.
Prowadzisz firmę lub pracujesz w dziale IT? Odpowiadasz za utrzymanie procesów i kondycję sprzętu w firmie? Dzięki nam będziesz mógł skupić się na bardziej istotnych tematach, niż problemy z niedziałającym sprzętem.
Wsparcie Weilandt to
nieoceniony pakiet korzyści
Kontrakt
serwisowy
Stałe koszty napraw, pozwalają uniknąć niespodziewanych wydatków. Wcześniej ustalone warunki przyśpieszają realizację - automatyczna naprawa.
Profesjonalna naprawa
Wykwalifikowany zespół techników, który pracuję na specjalistycznym sprzęcie wykonujący naprawy na najwyższym poziomie.
Optymalizacja kosztów
Regularne przeglądy i konserwacje sprzętu, pomagające uniknąć kosztownych awarii. Sprawdzone części zamienne, gwarantujące długie i bezproblemowe działanie.
Panel
klienta
Dedykowany panel klienta umożliwiający weryfikację i monitorowanie zgłaszanych napraw.
Sprzedaż
i wynajem
Bogata oferta urządzeń skonfigurowanych do potrzeb, co prowadzi do optymalizacji pracy w firmie.
Certyfikowana
kadra
Stale poszerzamy swoją wiedze i umiejętności, co jest potwierdzone licznymi certyfikatami.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania lub napisz do nas na adres: serwis@weilandt-elektronik.pl
Tak, w celu uzyskania szczegółów oraz kosztów, prosimy o kontakt z nami.
Urządzenia naprawione w naszym serwisie objęte są 3 miesięczną gwarancją. Termin gwarancji liczony jest od dnia odesłania urządzenia do klienta.
Tak, oprócz urządzeń nowych i regenerowanych, sprzedajemy również akcesoria do nich. Jeśli potrzebujesz wyceny prosimy o kontakt.
Diagnoza jest bezpłatna, gdy naprawa zostanie zaakceptowana. W przypadku rezygnacji z naprawy, naliczamy koszt w wysokości 60 zł netto. Jest to opłata za poświęcony czas technika nad urządzeniem.
Czas naprawy urządzenia standardowo wynosi 2/3 dni robocze od daty zaakceptowania naprawy. W przypadku konieczności zamówienia niezbędnych części pod naprawę czas ten ulega wydłużeniu. Informacją taka zawsze podana jest w wycenie naprawy (prawy górny róg).
W przypadku napraw kontraktowych czas naprawy może wynieść tylko 24h, po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.
Jeśli diagnoza, a potem sama naprawa wymaga działań naruszających warunki gwarancji producenta urządzenia – to gwarancja może być utracona. Przed ingerencją w urządzenie informujemy o tym fakcie, ostateczna decyzja zawsze należy do klienta czy kosztem gwarancji chce szybciej naprawić sprzęt u nas.
Czyścimy gruntownie wnętrze urządzenia z kurzu oraz robimy konserwację układu chłodzenia, czyścimy wrażliwe złącza i styki, wymieniamy pastę termoprzewodzącą (jeśli konieczne)
Tak, jako serwis elektroniczny każde nowe wyzwanie jest dla nas ciekawe. Naprawy takich elementów wykonywane są zawsze w warunkach ESD. Do dyspozycji mamy mikroskopy, podgrzewacze, bga i inne specjalistyczne narzędzia. Naszym celem zawsze jest aby to co zostało nam dostarczone uszkodzone, naprawić.
Ceny części nie zależą od nas, a używamy tylko sprawdzonych części od sprawdzonych dostawców i producentów, którzy gwarantują dobrą jakość.
NA SKRÓTY