Zgłoś serwis
swojego urządzenia
Aby zgłosić naprawę, możesz skorzystać z kilku wygodnych sposobów:
1. Zarejestruj naprawę przez Panel Klienta lub formularz serwisowy.
2. Wyślij zgłoszenie naprawy na email – serwis@weilandt-elektronik.pl.
3. Przygotuj kartkę z opisem usterek i włóż ją do paczki z urządzeniem.
Pamiętaj, aby podać swoje dane kontaktowe, tj. firma, Twoje imię i nazwisko, telefon kontaktowy oraz email. Te dane są niezbędne aby wysłać Ci ofertę naprawy.
W przypadku mało popularnych modeli urządzeń, prosimy, aby dołączyć baterie oraz inne niezbędne akcesoria do uruchomienia tego urządzenia.
Zgłoszenie naprawy w Weilandt
jest prostsze niż myślisz
Zobacz jak wygląda cały proces
Aby zgłosić naprawę, możesz skorzystać z kilku wygodnych sposobów:
- Zarejestruj naprawę przez Panel Klienta. Nie musisz posiadać konta w systemie. Wystarczy, że podasz podstawowe informacje o firmie oraz dane kontaktowe i informacje o urządzeniu.
- Wyślij zgłoszenie naprawy na email – serwis@weilandt-elektronik.pl. W treści wiadomości podaj nazwę firmy, Twoje imię i nazwisko, model oraz numer seryjny urządzenia, a także opis usterki.
- Przygotuj kartkę z opisem usterek oraz danymi kontaktowymi, takimi jak nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, adres email i numer telefonu. Włóż ją do paczki razem z urządzeniem i wyślij do nas.
Zgłoszenie masz za sobą? Świetnie , teraz zabezpiecz i spakuj swoje urządzenie, a następnie wyślij na adres:
Weilandt Elektronik Sp. z o.o.
Ul. Piernikarczyka 35, 42-600 Tarnowskie Góry
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu wysyłki lub potrzebujesz dodatkowych instrukcji, skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy i udzielimy wszelkich niezbędnych informacji.
Jak tylko otrzymamy Twoje urządzenie , zostanie ono fizycznie zarejestrowane w naszym systemie CRM, wykonamy zdjęcia sprzętu oraz nadamy indywidualny numer zgłoszenia. Następnie urządzenie trafi prosto do techników.
Nasi technicy dokonują przeglądu Twojego sprzętu w ciągu 3 dni roboczych, identyfikując i dokumentując wszystkie usterki. Następnie przekazują urządzenie do wyceny naprawy.
W ciągu 24 godzin przygotowujemy ofertę naprawy sprzętu, która zostanie wysłana na Twój adres email podany przy rejestracji naprawy. W ofercie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące napraw niezbędnych, napraw zalecanych oraz akcesoriów, a także przybliżony czas naprawy w przypadku akceptacji kosztów.
Naprawy niezbędne – ta pozycja obejmują wszystkie naprawy, które są konieczne do przywrócenia funkcjonalności urządzenia, włączając w to elementy, które chcesz dodatkowo wymienić na własne życzenie.
Naprawy zalecane – to pozycje, które zdaniem technika można wymienić ponieważ w krótkim czasie mogą pojawić się z nimi problemy lub są to części uszkodzone, ale nie wpływają na funkcjonalność urządzenia. Decyzja o tym co chcesz wymienić należy do Ciebie.
Zalecane akcesoria – to pozycja obejmująca różne dodatki, takie jak pasek, rysik, bateria, folia ochronna itp., które mogą ułatwić lub poprawić pracę na urządzeniu. Tutaj również masz prawo wybrać co lub czy w ogóle wymienić.
Po wysłaniu oferty czekamy przez 14 dni na Twoją decyzję. Zależy nam aby decyzja zawsze była w wiadomości zwrotnej, w której wysłaliśmy Ci ofertę naprawy i zawierała imię i nazwisko Twoje lub innej osoby decyzyjnej.
Jeśli zaakceptujesz koszty, przekazujemy Twoje zgłoszenie naprawy do realizacji.
Cały proces naprawy nie trwa więcej niż 2 dni robocze, wyjątkiem jest sytuacja, w której musimy zamówić specjalne części dla Twojej naprawy. Wtedy czas naprawy się wydłuży, ale zawsze o tym fakcie poinformujemy Cię w ofercie naprawy.
Jeśli uznasz, że chcesz zrezygnować z naprawy, Twoje urządzenie zostanie odesłane nienaprawione i naliczymy standardową opłatę za czas pracy technika w wysokości 60 zł/netto ale pamiętaj, że urządzenia, których naprawa jest nieopłacalna, możemy bez dodatkowych kosztów zutylizować i wystawić protokół likwidacji sprzętu.
To już ostatni etap naprawy. Twoje naprawione urządzenie trafia do naszego działu logistyki, tam jest czyszczone, dezynfekowane, wykonywane są zdjęcia, a następnie bezpiecznie pakujemy urządzenie, generujemy list przewozowy (na nasz koszt) i czekamy na kuriera aby zabrał paczkę i dostarczył ją do Ciebie.
Jeśli chodzi o sprzęt, którego naprawa nie została zaakceptowana to w dziale logistyki wykonujemy tylko zdjęcia przed bezpiecznym spakowaniem i odesłaniem.
Pamiętaj jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu naprawy lub potrzebujesz dodatkowych instrukcji, skontaktuj się z nami.