Kontrakt serwisowy urządzeń AutoID
Kontrakt serwisowy, to stała opieka techniczna nad urządzeniami AutoID w Twojej firmie. Dzięki niej możesz zarządzać przestojem technologicznym, a nawet całkowicie go uniknąć i sprawić by praca pomimo nieplanowanych usterek biegła płynnie i bez zakłóceń. Poznaj korzyści ze stałej opieki technicznej nad swoimi urządzeniami.
SERWIS
Czy istnieje serwis, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania?
Jeśli są nimi między innymi stałe i przewidywalne koszty oraz z góry określony czas serwisowania Twoich urządzeń – jesteśmy właśnie dla Ciebie!
Największy problem z serwisami jest taki, że naprawy przedłużają się, a ich koszty potrafią być naprawdę wysokie. Nie licząc kosztów przestojów technologicznych, gdy nie możesz pracować, bo brakuje Ci narzędzi. Albo, gdy dowiadujesz się, że gwarancja producenta nie dotyczy akurat tej usterki lub uszkodzenia i koszty związane z naprawą musisz pokrywać z własnej kieszeni.
Właśnie dlatego stworzyliśmy kontrakt serwisowy dla urządzeń AutoID, który dopasowany jest do oczekiwań i nie trzeba go pilnować na każdym kroku. To zaplanowana obsługa serwisowa, która może zaoszczędzić czas i pieniądze, dając przy tym pełne i stałe wsparcie w zakresie konserwacji i naprawy urządzeń. Płacisz zawsze stałe koszty bez względu na ilość napraw i stopień ich skomplikowania, a przy tym masz gwarancję naprawy zepsutego urządzenia w 72 godziny.
KONTRAKTY
Kontrakt serwisowy Weilandt - serwis, który spełni wszystkie Twoje oczekiwania
Współpraca z Weilandt Elektronik przynosi oszczędności i spokój, zamiast frustracji i kosztów, a stoi za tym szybka reakcja naszego serwisu, profesjonalna obsługa i minimalizacja niepożądanego przestoju technicznego. Kontrakt serwisowy, to nie tylko umowa, to fundament partnerskiej relacji, która przynosi korzyści obu stronom oraz dodatkowe „ubezpieczenie” dla Twojego biznesu.
KONTRAKTY
Korzyści z wykupienia kontraktu
Bez względu na to, ile masz w firmie urządzeń, prędzej czy później prawdopodobnie, któreś z nich ulegnie awarii. Kontrakt serwisowy zamówiony w autoryzowanym serwisie pozwoli Ci uniknąć nieplanowanych przestojów, gdy okaże się, że gwarancja producenta nie dotyczy Twoich uszkodzeń, a termin naprawy się wydłuży. Jesteśmy zespołem specjalistów, którego praca generuje dla Ciebie oszczędność czasu i pieniędzy, dając przy tym większy spokój i stabilność biznesu. Zyskujesz w ten sposób poczucie pewności, że wszystko zostanie zrobione na czas, a terminy zostaną dotrzymane. Usługę zaprojektowaliśmy tak, żeby była ona dla Ciebie korzystniejsza niż zwykły serwis.
Co wyróżnia nasz kontrakt serwisowy?
Niezmienna cena
Stałe, przewidywalne koszty serwisu i korzystne rabaty na usługi dodatkowe.
Szybkość
Gwarancja naprawy w 72h. To ważne, gdy liczy się każda godzina.
Dostępność
Stały kontakt mailowy i telefoniczny, pomaga śledzić postęp serwisu na każdym etapie.
Jasne zasady współpracy
Bo szanujemy Twój czas, pieniądze i zaufanie.
Pomoc ekspertów - bez limitu
Nielimitowana ilość napraw w trakcie okresu, na jaki zawieramy kontrakt serwisowy.
Rozumiemy Twój biznes
Korzystasz z wiedzy ekspertów, którzy od lat serwisują urządzenia AutoID.
Zamów kontrakt serwisowy
KONTRAKTY
Kontrakty serwisowe to łatwe zgłoszenie naprawy i szybka pomoc
Standardowa naprawa wygląda tak:
Przyjęcie – poniedziałek.
Diagnoza – najpóźniej czwartek.
Wycena – najpóźniej czwartek.
Decyzja – czwartek.
Realizacja – piątek.
Koniec – poniedziałek.
Naprawa w kontrakcie serwisowym wygląda tak:
Przyjęcie – poniedziałek.
Realizacja – wtorek / środa.
Koniec – środa.
Przy naprawie standardowej po podjęciu decyzji czasami konieczne jest oczekiwanie na części zamienne zamówione pod konkretną naprawę. Wtedy taki czas może wynosić nawet kilka tygodni. Jak to wygląda w odniesieniu do serwisu i przeglądów w ramach kontraktu serwisowego?
Przy naprawie w kontrakcie serwisowym mamy zapas oryginalnych i sprawdzonych części na magazynie, tak aby móc kontynuować w naszym serwisie naprawy. Jak widać, klient musi tylko zgłosić i wysłać do nas sprzęt reszta procesu jest automatyczna. Dostajemy sprzęt, naprawimy go i odsyłamy do klienta na nasz koszt. To wszystko w cenie usługi.
Jeśli masz konto w naszym Panelu, zgłoszenie usterki staje się znacznie szybsze niż przy standardowej rejestracji urządzenia. Panel jest zaprojektowany tak, abyś mógł błyskawicznie zarejestrować naprawę, gdyż większość informacji, takich jak adres czy dane kontaktowe, uzupełniane są automatycznie.
Jakie urządzenia AutoID serwisujemy?
Komputery mobilne
Skanery kodów kreskowych
Tablety
Drukarki
etykiet
RFID
Serwisujemy urządzenia biurowe
Smartfony
Tablety
Laptopy
Inne
Co zyskujesz z kontraktem serwisowym Weilandt Elektronik?
Korzyści ze stałej opieki, jaką daje Twojej firmie kontrakt serwisowy możesz zobaczyć na tym prostym porównaniu:
Koszt jednorazowej wymiany płyty głównej w urządzeniu MC9090 to nawet 150€ vs. roczny kontrakt serwisowy, na to samo urządzenie (MC9090) może kosztować tylko 100€ za rok, a w cenie otrzymujesz nielimitowaną liczbę napraw, która obejmuje nawet uszkodzenia mechaniczne.
Optymalizacja kosztów
Regularność przeglądów okresowych, wymiany, monitorowanie i utrzymywanie sprzętu w dobrej kondycji, pomagają uniknąć kosztownych usterek.
Sprawdzone części zamienne
Długie i bezproblemowe działanie urządzeń, dzięki w pełni funkcjonalnym, jakościowym częściom zamiennym.
Panel klienta
Dedykowany panel klienta umożliwiający weryfikację, monitorowanie zgłaszanych napraw i możliwość generowanie zestawień do pliku.
Certyfikowani serwisanci
Stale poszerzamy swoją wiedzę i umiejętności, w oparciu o najnowsze informacje technologiczne, co jest potwierdzone licznymi certyfikatami.
Krótsze przestoje
Dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej naprawić Twoje uszkodzone urządzenia. Skracamy do minimum czas i ryzyko przestoju Twojego uszkodzonego urządzenia.
Przewidywalność
Poprzez obsługę zapobiegawczą jaką jest kontrakt, unikasz dodatkowych, nieoczekiwanych kosztów, ponieważ za kontrakty serwisowe płacisz stałą comiesięczną lub roczną kwotę.
Pełna dokumentacja serwisowa
Jeśli będziesz chciał sprzedać urządzenie na rynku wtórnym, masz pełną dokumentację serwisową urządzenia, co ułatwi Ci transakcję i daje możliwość odsprzedaży.
Naprawy pogwarancyjne
Gwarancja się skończyła? To nie problem, w ramach kontraktów serwisowych naprawiamy pogwarancyjne uszkodzenia mechaniczne urządzeń.
Ciągła pomoc
Cały czas oferujemy nielimitowaną ilość napraw i przeglądów okresowych urządzeń objętych kontraktem bez względu na stopień ich skomplikowania.
Z kim współpracujemy?
Świadczymy kontrakty serwisowe dla wielu branż i sektorów przemysłowych. Głównie firm z branży FMCG i logistyki. Obsługujemy największe firmy kurierskie w Polsce i Europie.
Serwisujemy urządzenia takich marek jak:
32
lata na rynku
36
krajów, w których obsługujemy klientów
40000
to aktywna ilość serwisowanych przez nas urządzeń
Jesteśmy autoryzowanym serwisem Casio, PointMobile, M3 Mobile, TSC, Printronix, Urovo i Winmate.
Czy kontrakt serwisowy jest dla Ciebie?
Masz pytania lub wątpliwości dotyczące naszych kontraktów serwisowych? Chcesz sprawdzić, ile zaoszczędzisz dzięki korzystnej wycenie? Chcesz poznać ofertę, pakiet serwisowy, przetestować nasz poziom wsparcia i zaoszczędzić na usługach serwisowych?
A może korzystasz już z kontraktów serwisowych i zastanawiasz się nad ich przedłużeniem? Napisz do nas (odpowiemy w ciągu 24 godzin) lub zadzwoń (odbierzemy od razu). Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji. Chętnie Ci pomożemy, rozwiejemy Twoje wątpliwości i pomożemy dobrać kontrakt serwisowy dopasowany do Twoich potrzeb.
Nowe urządzenia są droższe, wymagają instalacji, a także mogą być niekompatybilne z istniejącym oprogramowaniem lub innymi urządzeniami. To rodzi szereg kosztownych problemów. Decydując się na serwisowanie, nie musisz zastanawiać się, czy gwarancja producenta dotyczy wszystkich urządzeń i awarii. Kontrakt serwisowy pozwala uzyskać stałą opiekę nad urządzeniami w Twojej firmie i przywraca ich sprawność.
Po współpracy z wieloma firmami widzimy to wyraźnie. Kontrakty serwisowe opłaca się w każdej sytuacji, w której używasz sprzętu AutoID. Niezależnie od tego, czy masz jedno, czy kilkadziesiąt urządzeń, czy są one nowe, czy stare, czy pracują w łatwych, czy trudnych warunkach. Wypełnij formularz kontaktowy, a oddzwonimy do Ciebie i pomożemy Ci wybrać odpowiedni pakiet serwisowy i oszacować jego opłacalność.
Jak oszacować opłacalność kontraktu serwisowego? W bardzo prosty sposób. Porównaj koszt kontraktu z kosztem naprawy lub wymiany urządzenia w przypadku awarii. Koszt kontraktu serwisowego jest stały i zależy od liczby i rodzaju urządzeń objętych serwisowaniem, oraz zakresu usług, które wybierasz. W przeciwieństwie do tego koszt naprawy lub wymiany urządzenia jest zmienny i może być znacząco wyższy, szczególnie gdy uwzględniasz koszty uszkodzeń, dostępność części zamiennych i czas, jaki trzeba poświęcić na naprawę i usługi związane z nią. Jeżeli potrzebujesz dokładnych wyliczeń, które pomogą Ci zdecydować, która opcja będzie bardziej się opłacać, napisz do nas, pomożemy Ci oszacować opłacalność obydwu inwestycji.
Większość urządzeń może być nim objęta niezależnie od ich wieku. Oczywiste jest jednak, że muszą być one sprawne przed podpisaniem umowy. Warto zauważyć, że w przypadku niektórych starszych modeli, dostępność części zamiennych może stanowić wyzwanie. Zdarza się, że starsze urządzenia mogą potrzebować niestandardowych lub trudno dostępnych części. W takim przypadku doradzamy każdemu klientowi, czy kontrakty serwisowe są najlepszą opcją, lub czy istnieją inne możliwości utrzymania urządzenia w dobrej kondycji.
Bez względu na zmienne czynniki, jak ceny części, czy kursy walut, cena usługi pozostaje niezmieniona przez całą umowę. To znaczy, że płacisz dokładnie tyle, ile ustaliliśmy na początku naszej współpracy. Nie ma żadnych dodatkowych opłat, nie zaskoczą Cię żadne nieprzewidziane koszty, więc Twój budżet jest bezpieczny.
Długość kontraktu zależy od potrzeb klienta. Dajemy Ci tu dużą elastyczność. Dlatego kontrakty serwisowe mogą wynosić już od 1 miesiąca do 5 lat. Możesz również w trakcie jego trwania (w dowolnym momencie) przedłużyć lub skrócić okres jego trwania, jeżeli zmienią się Twoje potrzeby lub oczekiwania.
NA SKRÓTY