Serwis urządzeń AutoID
i sprzętu biurowego

Wybierz usługę najkorzystniejszą dla Twojej firmy i nie martw się o wsparcie techniczne i serwis elektroniki.

SERWIS

Jednorazowa naprawa sprzętu, czy usługa kontraktu serwisowego?

Każdy użytkownik urządzeń elektronicznych wie, że czasami pojawiają się problemy z ich działaniem. Pytanie, jaką usługę wybrać, by najlepiej i najkorzystniej naprawić uszkodzony sprzęt? Jednorazowa naprawa elektroniki, czy usługa kontraktu serwisowego?

Jednorazowa naprawa to opcja, w której korzystając z usług serwisowych, klient płaci za jedną konkretną naprawę. Jest to dobre rozwiązanie dla osób, które nie mają zbyt wielu urządzeń. W takiej sytuacji opłata zostaje naliczona tylko raz.

Natomiast kontrakt serwisowy to oferta, w której klient otrzymuje nielimitowaną ilość napraw w ciągu określonego czasu (np. rok). Daje to stałą gwarancję oraz możliwość korzystania z pomocy bez konieczności płacenia za każdą naprawę osobno. Naprawa elektroniki w ramach kontraktu serwisowego jest szczególnie korzystna dla firm, które posiadają wiele urządzeń i potrzebują regularnej pomocy fachowców.
Ostateczna decyzja zależy więc od indywidualnych potrzeb klientów.

SERWIS

Jednorazowa naprawa sprzętu, czy usługa kontraktu serwisowego?

Każdy użytkownik urządzeń elektronicznych wie, że czasami pojawiają się problemy z ich działaniem. Pytanie, jaką usługę wybrać, by najlepiej i najkorzystniej naprawić uszkodzony sprzęt? Jednorazowa naprawa elektroniki, czy usługa kontraktu serwisowego?

Jednorazowa naprawa to opcja, w której korzystając z usług serwisowych, klient płaci za jedną konkretną naprawę. Jest to dobre rozwiązanie dla osób, które nie mają zbyt wielu urządzeń. W takiej sytuacji opłata zostaje naliczona tylko raz.

Natomiast kontrakt serwisowy to oferta, w której klient otrzymuje nielimitowaną ilość napraw w ciągu określonego czasu (np. rok). Daje to stałą gwarancję oraz możliwość korzystania z pomocy bez konieczności płacenia za każdą naprawę osobno. Naprawa elektroniki w ramach kontraktu serwisowego jest szczególnie korzystna dla firm, które posiadają wiele urządzeń i potrzebują regularnej pomocy fachowców.
Ostateczna decyzja zależy więc od indywidualnych potrzeb klientów.

Urovo DT50 terminale mobilne naprawa sprzedaż

WYNAJEM

Wynajmij urządzenie na dowolny czas

Wynajem urządzeń – czytników kodów kreskowych oraz komputerów mobilnych – to doskonała opcja dla firm, które potrzebują tych narzędzi do pracy tylko na krótki okres czasu. Wypożyczanie sprzętu ma wiele zalet – jest to tanie i wygodne rozwiązanie, które pozwala firmom zaoszczędzić na kosztach zakupu i wdrożenia.

Wynajem czytników kodów kreskowych jest szczególnie korzystny, gdy firma chce np. przeprowadzić szybką inwentaryzację.

Wynajem urządzeń to doskonała opcja dla wszystkich firm, które chcą zaoszczędzić na kosztach zakupu i utrzymania sprzętu, a jednocześnie potrzebują go do pracy tylko na krótki czas.

URZĄDZENIA I AKCESORIA

Dostarczymy i wdrożymy urządzenia AutoID w Twojej firmie

Jeśli prowadzisz firmę, na pewno wiesz, jak ważne jest śledzenie produktów oraz ich identyfikacja. Współczesne technologie dają nam wiele możliwości, a jedną z nich są urządzenia AutoID.
Co to jest AutoID? To po prostu automatyczna identyfikacja produktów przy pomocy różnych technologii, takich jak np. kodów kreskowych, RFID czy też drukarki etykiet. Dzięki temu możesz śledzić każdy produkt w Twojej firmie, a także łatwo i szybko odczytywać jego dane.


Wdrożenie takich urządzeń nie tylko ułatwi pracę Twojemu personelowi, ale przede wszystkim zwiększy efektywność i precyzję zarządzania produktami. Dzięki temu unikniesz pomyłek i błędów, a także zaoszczędzisz czas oraz pieniądze.


Dostosujemy urządzenia do Twoich indywidualnych potrzeb i wymagań, a nasz zespół specjalistów zadba o szybkie i łatwe wdrożenie. Zaufaj nam i przekonaj się, jak dużo korzyści może przynieść Ci automatyczna identyfikacja produktów!

URZĄDZENIA I AKCESORIA

Dostarczymy
i wdrożymy urządzenia AutoID
w Twojej firmie

Jeśli prowadzisz firmę, na pewno wiesz, jak ważne jest śledzenie produktów oraz ich identyfikacja. Współczesne technologie dają nam wiele możliwości, a jedną z nich są urządzenia AutoID.
Co to jest AutoID? To po prostu automatyczna identyfikacja produktów przy pomocy różnych technologii, takich jak np. kodów kreskowych, RFID czy też drukarki etykiet. Dzięki temu możesz śledzić każdy produkt w Twojej firmie, a także łatwo i szybko odczytywać jego dane.


Wdrożenie takich urządzeń nie tylko ułatwi pracę Twojemu personelowi, ale przede wszystkim zwiększy efektywność i precyzję zarządzania produktami. Dzięki temu unikniesz pomyłek i błędów, a także zaoszczędzisz czas oraz pieniądze.


Dostosujemy urządzenia do Twoich indywidualnych potrzeb i wymagań, a nasz zespół specjalistów zadba o szybkie i łatwe wdrożenie. Zaufaj nam i przekonaj się, jak dużo korzyści może przynieść Ci automatyczna identyfikacja produktów!

Weilandt Elektronik Sp. z o.o.
Ul. Piernikarczyka 35
42-600 Tarnowskie Góry

GODZINY PRACY

Poniedziałek - Piątek:
7:00 - 16:00

Weilandt Elektronik serwis widok stanowiska pracy i regały naprawa autoid

FAQ

Często zadawane pytania

Jesteśmy autoryzowanym serwisem Casio, PointMobile, M3 Mobile, TSC, Printronix, Urovo i Winmate. W naszym serwisie korzystamy z oryginalnych części, a naprawa elektroniki przeprowadzana jest w ramach technologii zalecanych przez producenta. Jest to dla Ciebie gwarancja tego, że mamy sprzęt i wymaganą wiedzę, do wykonywania nawet najbardziej skomplikowanych napraw.

Weilandt Elektronik już od 32 lat działa na rynku. Naszych 80 specjalistów obsługuje na co dzień klientów z 36 krajów, a aktywna ilość serwisowanych przez nas urządzeń wynosi 25 000.

W naszym serwisie realizujemy wyłącznie naprawy i serwis mobilnych urządzeń biurowych, czyli notebooków, tabletów, laptopów, smartfonów. Profesjonalnie naprawimy również urządzenia AutoID takie jak skanery kodów kreskowych, czy drukarki etykiet.

Jeśli diagnoza sprzętu, od której zaczynamy pracę, wymaga od naszych techników działań, które mogą wpłynąć na warunki gwarancji producenta Twojego urządzenia (np. konieczność użycia części zamiennych), to możesz stracić gwarancję. Dlatego zawsze w takiej sytuacji informujemy Cię o tym wcześniej i nie podejmujemy żadnych działań, bez Twojej zgody. Ostateczna decyzja związana z gwarancją zawsze jest Twoja i to Ty z kompletem informacji dotyczących usterki, możesz podjąć decyzję, czy kosztem utraty gwarancji chcesz szybciej naprawić urządzenie w naszym serwisie.

Tak, jesteśmy w stanie świadczyć serwis u klienta. W celu uzyskania szczegółów, kosztów oraz warunków, prosimy o kontakt z nami. Odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące zlecenia, by dopasować usługę do aktualnej potrzeby.

Kontrakt serwisowy jest to swego rodzaju serwis urządzenia premium. W jego ramach świadczymy Ci opiekę techniczną i stały serwis. Elektronika Twoich urządzeń jest wtedy pod naszą stałą opieką. Korzystają z niej zarówno firmy z małą liczbą urządzeń, jak i te, które posiadają ich setki. Każdego z klientów tej usługi, łączy to, że chcą by ich urządzania były pod stałą opieką doświadczonych serwisantów, żeby ograniczyć ryzyko przestoju technologicznego spowodowanego awarią sprzętu. Kontrakt serwisowy to również stała cena usługi i nielimitowana ilość napraw, co zdecydowanie pomaga uniknąć nieplanowanych przestojów i pracować płynnie i bez zakłóceń. Poziom wsparcia dopasowany jest do sytuacji i celów Twojej firmy, a to przekłada się na wzrost produktywności i brak przestojów, dlatego serwis urządzeń AutoID i naprawa elektroniki biurowej w ramach kontraktu serwisowego jest tak skuteczna.

Nie wiesz, na jaką usługę się zdecydować? Ostateczna decyzja dotycząca wyboru usługi zawsze zależy od Twoich indywidualnych potrzeb. Każda firma jest inna. Współpracujemy zarówno z firmami, które mają zaledwie kilka urządzeń AutoID, jak i obsługujemy klientów, którzy w codziennym użytku mają ich setki. Dlatego najlepszym wyjściem jest zawsze konsultacja. Wypełnij formularz kontaktowy na stronie, a szybko oddzwonimy do Ciebie i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, tak byś miał całkowitą pewność co do właściwego wyboru. Całe nasze wieloletnie doświadczenie jest do Twojej dyspozycji.

Zgłosić chęć naprawy możesz, używając prostego formularza zgłoszeniowego. Jeżeli jesteś już naszym klientem, możesz zarejestrować naprawę przez Panel Klienta. Wysyłając do nas sprzęt, który uległ awarii, przygotuj kartę z opisem usterki i dołącz ją do paczki razem z urządzeniem. Pamiętaj, by podać dane kontaktowe, czyli: nazwa firmy, Twoje imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail. Wszystkie te informacje potrzebą są nam, by po odebraniu urządzenia i jego diagnozie wysłać do Ciebie ofertę naprawy.  W sytuacji, gdy korzystasz z mało popularnego modelu urządzenia, prosimy o dołączenie do niego wszystkich niezbędnych akcesoriów potrzebnych do uruchomienia, a zwłaszcza baterii. To znacznie przyspieszy diagnozę i wysyłkę oferty naprawy.