Nasz adres


Weilandt Elektronik Sp z o.o.
Ul. Piernikarczyka 35
42-600 TARNOWSKIE GÓRY

Tel. +48 34 3563552
Fax +48 34 3561440

Mobil +48 502266238
serwis@weilandt-elektronik.pl






Naprawa

Proces naprawy

  • Rejestracja urządzenia poprzez zakładkę- zgłoszenie naprawy.
  • Zatwierdzone i zarejestrowane w bazie danych, urządzenie otrzymuje numer RMA.
  • Wysyłka zepsutych urządzeń do serwisu, (koszt po stronie klienta).
  • Urządzenia uszkodzone wraz z protokołem usterki zostają odebrane przez serwis.
  • Weilandt Elektronik ubezpiecza własność klienta od kradzieży, w trakcie trwania naprawy.
  • Weilandt Elektronik dokonuje diagnozy i wyceny we własnym centrum serwisowym w Lublińcu w przeciągu 3 dni roboczych.
  • Przesłanie informacji do klienta o statusie naprawy wraz z wyceną.
  • Naprawa urządzenia po otrzymaniu akceptacji do 48h.
  • Weilandt Elektronik używa nowych części zamiennych, technik wgrywa aktualne oprogramowanie na naprawione terminale, po testach końcowych i kontroli jakości urządzenia są dezynfekowane i czyszczone.
  • Klient otrzymuje gwarancję na wykonana pracę oraz użyte do naprawy podzespoły.
  • Zamknięcie zgłoszenia serwis odsyła naprawione urządzenia do klientów.
  • Koszty transportu naprawionego urządzenia ponosi Weilandt Elektronik (w przypadku standardowego trybu wysyłki).

Proces RMA

  • RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej.
  • System RMA pozwala na śledzenie procesu naprawy jak i na przeszukiwanie historii urządzenia.
  • RMA pozwala nadzorować pojedyncza firmę lub nawet kilkadziesiąt placówek.
  • Login oraz hasło nadajemy osobie która reprezentuje daną firmę na jej prośbę.