NAPRAWA URZĄDZEŃ - opis procesu naprawy
Poniżej możesz zobaczyć jak wygląda cały proces naprawy w naszym serwisie.
ZOBACZ JAK WYGLĄDA CAŁY PROCES
Zgłoszenie naprawy można dokonać na kilka sposobów:
- Rejestracja naprawy poprzez Panel Klienta.
Osoba zgłaszająca nie musi posiadać konta w systemie, wystarczy aby podała podstawowe informację na temat firmy oraz wpisała dane kontaktowe i dane urządzenia. Dane te są niezbędne aby przygotować i wysłać ofertę naprawy. - Zgłoszenie naprawy poprzez wysłanie wiadomości na email: serwis@weilandt-elektronik.pl
Wiadomość powinna zawierać nazwę firmy, imię i nazwisko osoby zgłaszającej, model, numer seryjny urządzenie oraz opis usterki. - Dołączenie do paczki z urządzeniem kartki z opisem usterek oraz danymi kontaktowymi tj. Firma, Imię Nazwisko, email i numer telefonu kontaktowego.
Dane kontaktowe są niezbędne do przygotowania i wysłania oferty na naprawę urządzenia.
Po zarejestrowaniu naprawy prosimy wysłać zabezpieczony sprzęt do naszego serwisu na adres:
Weilandt Elektronik Sp. z o.o.
Ul. Piernikarczyka 35, 42-600 Tarnowskie Góry
Po otrzymaniu urządzenia zostaje ono fizycznie zarejestrowane w naszym systemie CRM, wykonane są zdjęcia sprzętu oraz zostaje nadany indywidualny numer naprawy. Następnie urządzenie przekazywane jest do techników.
Technicy w ciągu 3 dni roboczych dokonują przeglądu sprzętu oraz wypisują wszystkie usterki zlokalizowane w sprzęcie. Po wykonanej diagnozie urządzenie przekazane jest do wyceny.
Maksymalnie do 24 godzin przygotowywana jest oferta na naprawę sprzętu, która zostaje wysłana na email wskazany przy rejestracji naprawy.
Wycena zawiera pozycje: naprawy niezbędne, naprawy zalecane, zalecane akcesoria oraz informację o przybliżonym czasie naprawy w przypadku akceptacji kosztów naprawy.
Naprawy niezbędne to naprawy, które muszą zostać wykonane aby przywrócić funkcjonalność urządzenia oraz zawierają pozycje, które życzy sobie klient zgłaszając urządzenie do naprawy.
Naprawy zalecane to pozycje, które zdaniem technika można wymienić ponieważ, w krótkim czasie mogą pojawić się z nimi problemy lub są to części uszkodzone, ale nie wpływają na funkcjonalność urządzenia.
Zalecane akcesoria to pozycja, która zawiera wszystkie akcesoria mogąc ułatwić lub poprawić pracę na urządzeniu, typu pasek, rysik, bateria, folia ochronna itp.
Po wysłaniu oferty, która jest ważna 14 dni oczekujemy na decyzję. Wskazane jest aby decyzja była w wiadomości zwrotnej, w której wysłano ofertę naprawy. Dodatkowo decyzja powinna zawierać imię i nazwisko osoby decyzyjnej.
W przypadku akceptacji kosztów, wykonywana jest naprawa sprzętu w ciągu 2 dni roboczych, chyba że oferta stanowi inaczej – przybliżony czas naprawy zawsze znajduje się w prawy górnym rogu oferty.
W przypadku rezygnacji z naprawy, urządzenie zostaje odesłane nienaprawione oraz zostaje naliczona opłata za czas pracy technika w wysokości 60 zł /netto.
Pragniemy zaznaczyć, że sprzęt którego naprawa jest nieopłacalna możemy bezkosztowo zutylizować i wystawić protokół likwidacji sprzętu.
Po wykonanej naprawie urządzanie poddawane jest ostatniemu testowi sprawności zanim zostanie zapakowane i odesłane.
Naprawione urządzenia przekazywane są do działu logistyki, gdzie wykonywane są ich zdjęcia następnie urządzenia są czyszczone, dezynfekowane i bezpiecznie pakowane.
W przypadku urządzeń nienaprawianych, wykonywane są tylko zdjęcia sprzętu przed bezpiecznym spakowaniem.
Masz problem ze sprzętem informatycznym w swojej firmie?
Nie zwlekaj z naprawą urządzenia.
Wybierz najbardziej wygodną dla siebie formę zgłoszenia naprawy (Portal RMA, email, kartka z danymi) lub przewiń stronę niżej, zarejestruj naprawę i wyślij do nas swoje urządzenie. Resztą zajmą się nasi pracownicy.