CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

znak zapytania i napis help w książce trzymanej w rękach FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi dla typowych pytań związanych z naszym serwisem. Jeśli masz problem natury technicznej, skontaktuj się z nami. 

Tak, w celu uzyskania szczegółów oraz kosztów, prosimy o kontakt z nami. 

Urządzenia naprawione w naszym serwisie objęte są 3 miesięczną gwarancją. Termin gwarancji liczony jest od dnia odesłania urządzenia do klienta. 

Wykwalifikowana i certyfikowana kadra techników potrafi skutecznie naprawić większość urządzeń, które pracują aktualnie na rynku Auto ID. 

Współpracujemy z dostawcami i producentami części zamiennych z całego świata. Na życzenie klientów jesteśmy w stanie ściągnąć część z innego kraju lub  kontynentu. 

Dla każdej naprawy przygotowujemy indywidualną wycenę- ostateczna decyzja co naprawiamy zawsze zostaje po stronie klienta. 

Wystarczy wypełnić formularz lub przesłać email , spakować paczkę i wysłać ją  do nas.  Można również dostarczyć sprzęt do nas osobiście, wszystkie niezbędne dane znajdują się w zakładce Kontakt.

Cały proces naprawy opisany jest tutaj na naszej stronie.

Naprawiamy sprzęt wiodących producentów takich jak: Datalogic, Dell, Honeywell, Lenovo, Urovo, Zebra i innych. Masz coś mało popularnego lub nietypowego ? Wyślij do nas zapytanie z modelem urządzenia i problemem, a my sprawdzimy czy możemy Ci pomóc. 

Diagnoza jest bezpłatna, gdy naprawa zostanie zaakceptowana. W przypadku rezygnacji z naprawy, naliczamy koszt w wysokości 60 zł netto. Jest to opłata za poświęcony czas technika nad urządzeniem.

Urządzenia mogą zostać wysłane kurierem/pocztą lub dostarczone osobiście pod adres :

Weilandt Elektronik Sp. z o.o. 
Ul. Piernikarczyka 35, 42-600 Tarnowskie Góry

Czas naprawy urządzenia standardowo wynosi 2/3 dni robocze od daty zaakceptowania naprawy. W przypadku konieczności zamówienia niezbędnych części pod naprawę czas ten ulega wydłużeniu. Informacją taka zawsze podana jest w wycenie naprawy (prawy górny róg). 

W przypadku napraw kontraktowych  czas naprawy może wynieść tylko 24h, po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.

Tak, oprócz urządzeń nowych i regenerowanych, sprzedajemy również akcesoria do nich. Jeśli potrzebujesz wyceny  prosimy o kontakt.

Tak, nasi handlowcy chętnie przedstawią naszą ofertę lub poszukają sprzętu spełniającego wymagania Klienta.

Jeśli diagnoza, a potem sama naprawa wymaga działań naruszających warunki gwarancji producenta urządzenia – to gwarancja może być utracona. Przed ingerencją w urządzenie informujemy o tym fakcie, ostateczna decyzja zawsze należy do klienta czy kosztem gwarancji chce szybciej naprawić sprzęt u nas.

Na życzenie klienta możemy nie ingerować w oprogramowanie. Jednak zwykle przed wysłaniem urządzenia do serwisu zalecamy wykonanie kopi zapasowej danych. 

Czyścimy gruntownie wnętrze urządzenia z kurzu oraz robimy konserwację układu chłodzenia, czyścimy wrażliwe złącza i styki, wymieniamy pastę termoprzewodzącą (jeśli konieczne) 

Tak, jako serwis elektroniczny każde nowe wyzwanie jest dla nas ciekawe. Naprawy takich elementów wykonywane są zawsze w warunkach ESD. Do dyspozycji mamy mikroskopy, podgrzewacze, bga i inne specjalistyczne narzędzia. Naszym celem zawsze jest aby to co zostało nam dostarczone uszkodzone, naprawić.  

Ceny części nie zależą od nas, a używamy tylko sprawdzonych części od sprawdzonych dostawców i producentów, którzy gwarantują dobrą jakość.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi ? Nic strasznego, skontaktuj się z  nami, a nasi eksperci postarają się odpowiedzieć Ci na wszystkie Twoje pytania.