Nasz adres


Weilandt Elektronik Sp z o.o.
Ul. Piernikarczyka 35
42-600 TARNOWSKIE GÓRY

Tel. +48 34 3563552
Fax +48 34 3561440

Mobil +48 502266238
serwis@weilandt-elektronik.pl






Pomoc w projektach

Usługi » Pomoc w projektach

 

Instalacja sprzętu IT jest skomplikowanym i czasochłonnym procesem. Weilandt Elektronik wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów oferując kompleksową pomoc w przygotowaniu i wdrażaniu nowych projektów.

Preinstalacja systemu i sprzętu dokonywana w placówce Weilandt Elektronik w Lublińcu pozwala usunąć błędy i wyeliminować ryzyko powstania nieoczekiwanych awarii, które często towarzyszą tak wymagającym procesom.

Preinstalacja rozpoczyna się od przygotowania właściwego środowiska do testów. Podstawą jest rozstawienie i konfiguracja urządzeń oraz instalacja oprogramowania (tzw. base commissioning/staging). Specjaliści z Weilandt Elektronik przeprowadzają niezbędne konsultacje dotyczące wprowadzanego systemu, a także pomagają uporać się z problemami wynikającymi z implementacji interfejsów systemów, protokołów, baz danych czy technologii transmisyjnych.

Korzyści wynikające z preinstalacji są ogromne:

  • oszczędność czasu poświęconego na instalację sprzętu,
  • eliminacja możliwości powstania awarii w momencie instalacji,
  • zmniejszenie ryzyka wystąpienia nieoczekiwanych trudności po zakończeniu procesu instalacji,
  • ograniczenie możliwości uszkodzenia sprzętu lub systemu.

 

Outsourcing

Szeroko zakrojone usługi outsourcingu w Weilandt Elektronik to dla Klienta gwarancja kompleksowości w zakresie serwisu, wsparcia, rozliczeń oraz oferowanych rozwiązań IT. Klient stoi przed możliwością optymalizacji kosztów, podniesienia efektywności, jakości i bezpieczeństwa podejmowanych działań oraz dokonujących się procesów biznesowych.

Do dyspozycji Klientów pozostaje centrum serwisowe wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt i urządzenia.

Zespół specjalistów Weilandt Elektronik dba o najwyższą jakość wykonywanych usług. Priorytetem są szybkie naprawy przy jak najmniejszym zaangażowaniu personelu Klienta. Pracownicy zawsze służą poradami w zakresie dostępnych rozwiązań systemowych.

Gwarancją optymalizacji procesu rozliczeń jest możliwość otrzymywania faktur rocznych - obciążających lub zaliczkowych.

Sprawny i szybki kontakt realizowany jest za pośrednictwem linii telefonicznej czynnej przez 24 godziny na dobę. Klient może liczyć na nieodpłatną pomoc techniczną o każdej porze dnia i nocy.

SN Flow Logistik

SN Flow Logistik to jeden z największych atutów firmy Weilandt Elektronik. Działania mają na celu optymalizację czasu i kosztów ponoszonych przez Klienta w momencie powstania usterki. Długoterminowe działania związane z koniecznością serwisowania uszkodzonego sprzętu zostają przejęte przez zespół pracowników Weilandt Elektronik.

Rozwiązanie to doskonale sprawdza się w przypadku firm posiadających wiele oddziałów na terenie kraju. Dzięki SN Flow Logistik niesprawne urządzenia kierowane są bezpośrednio i bez zbędnych formalności do serwisu Weilandt Elektronik. Awarię wystarczy zgłosić za pośrednictwem portu RMA. Do firmy bez zwłoki kierowane jest urządzenie zastępcze skonfigurowane zgodnie z wymaganiami danej placówki. Po zakończeniu prac wystawiona zostaje zbiorcza faktura.

Zastosowane rozwiązania usprawniają pracę firmy, skracają termin oczekiwania na urządzenie zastępcze, a to wszystko bez konieczności angażowania personelu Klienta, który zaoszczędzony czas może poświęcić na ważniejsze działania.

Do dyspozycji pozostaje Helpdesk, telefoniczna pomoc techniczna oraz portal RMA. Szeroko zakrojone kanały komunikacyjne pozwalają na stały kontakt z pracownikami serwisu przez 24 godziny na dobę.